Vis enkelt innlegg
Gammel 21-06-06, 12:22   #30
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Bukplastikk-ferdig operert!

Opprinnelig lagt inn av Fjonken

Takk Nille. Det er visst ikke en ting du ikke har greie på..
Men et spørsmål til. Kan man få operasjon ved private klinikker på statens regning da?

Det kommer an på hvor alvorlig tilstanden er og hvor lange ventelistene er. Sambo's onkel som er lege på SiR mener altfor mange får godkjent operasjon på privat klinikk. Hadde sykehuset fått så mange penger pr operasjon som de private får så hadde de ikke hatt ventelister..... etc. etc. sier han. Jeg vet ikke om det er riktig. Jeg fikk godkjenning av trygdekontoret for operasjon på Colosseum klinikken på grunn av lange ventelister. Men så ble jeg innlagt akutt på SiR i steden !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat