Vis enkelt innlegg
Gammel 21-06-06, 16:08   #7
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Ode to Jack Bauer

Jeg orker ikke følge med på serier som varer i ukesvis hvor en MÅ se alle episoder for ikke å gå glipp av noe. Avsluttende episoder, det er min greie !

Det er mange år siden TV'en styrte livet mitt. Nå ser jeg nesten ikke på lenger.... selv om den står på ! Har så mange andre ting å dille med. Følge med på enkelte serier - og program - der jeg ikke MÅ se neste episode. Lost, 24 og Prison Break er serier jeg ikke skal si så mye om, - annet enn at de irriterer meg og kjeder meg. Spesielt Lost med all den tidshoppingen .... men det er meg da

24 maraton eller Buffy maraton (som niesen min satt oppe en hel natt for å se) pleeeeeeease !