Vis enkelt innlegg
Gammel 23-09-04, 17:39   #1
Marianne
Livsdesigner

Marianne sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk
Question

South beach vs. Atkins vs. Eat vs. Sonen

Vet ikke hvor jeg skal begynne hen, jeg... med min MUP og alt sammen.

Jeg har "slanket" meg siden i sommer, og ikke gått ned i vekt, engang. Har fulgt Lindberg med innslag av blodtypediett de siste par-tre ukene, og ikke gått ned et gram eller en cm. (Livvidden er det største problemet).Jeg trenger ikke å gå ned mange kilo, går man ned saktere da?

Nå må jeg gjøre noe. Jeg skal bl.a. skrive MUP, men først venter jeg på tre-pakningen med Atkins-bøker fra bokklubben. Deretter kan jeg avgjøre om jeg vil følge denne på induksjonen i to uker og gå over til neste fase eller en av de andre diettene etterpå.

Høres ut som om South beach er mer "meg" - med nøtter og ost, som jeg elsker. (Er ikke glad i fett og kjøtt). Skal vel ikke spise ost i følge blodtypen min, da jeg legger på meg av melkefett og dessuten ikke utnytter melkeprotein særlig godt.

Pga. at jeg er interessert i å også følge blodtypedietten, er jeg også veldig interessert i hvordan Eat er. Kanskje denne er Min Ultimate Matplan???

Vel, bør kanskje kjøpe South beach-boka og Eat (finnes den, mon tro?).

Nå trenger jeg dere! Eat eller south beach etter Atkins-induksjon???

Ha en hoppende glad dag!
Hei og hopp, marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat