Vis enkelt innlegg
Gammel 23-09-04, 17:47   #2
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve
 
donjuanwannabe sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.342
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs
Thumbs up

Er ikke helt inne på South Beach (el. Lindberg) men jeg kan jo prøve å si hva jeg vet, eller hva jeg tror jeg vet.

South Beach er mye likt Lindberg fordi filosofien er å kutte ned på fettet (i forhold til Atkins) (og karbo såklart), der Atkins (og Eat) heller foretrekker å kutte mer på karbo og har ingen restriksjoner på fett. SB har også faser som ligner Atkins, der du spiser veldig lite karbo i den første perioden for så å øke etterhvert. Men det er også den eneste likheten. Det er også mer varierte matvarer på SB i forhold til Atkins, særlig i begynnelsen.

Eat er Atkins. Jeg har gått Eat-kurs selv og kostholdsfilosofien følger Atkins-bøkene. Det var det som gjorde at jeg meldte meg på. På Eat spiser du maks 20 gram karbohydrater pr. dag de første 14 dagene og øker etterhvert. De har ingen restriksjoner på fett. De er også veldig opptatt av kosttilskudd og styrketrening. Jeg var veldig fornøyd med Eat-kurset, så jeg har ingen problemer med å anbefale det.

Lykke til med valg av diett.

__________________
Mvh donjuanwannabe
Faglig tyngde, det er meg det! Hilsen Christian A. Drevon
donjuanwannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat