Sv: Ode to Jack Bauer
Jeg ELSKER dvd-harddisk-opptakere. . . Nesten ubegrenset plass, i forhold til 3-4-timers videokassetter. . . Og med dato på, og klokkeslett, så kan man legge inn tittel. . .
Det jeg sier, er at vi tar opp det vi kan tenkes å være interessert i, så ser vi det når vi har tid, f eks lørdag eller søndag formiddag. . . (Om kvelden sitter vi alltid på kjøkkenet og prater)
Dermed ser vi LOST, 24 (bortsett fra at vi misset sesong 3) og Prison Break (etter anbefaling her på forumet!!) Men det ER gøy, da. Kan ikke si annet. Men opptakeren gjør at vi står veldig fritt med hensyn til NÅR vi vil se det! Og det liker jeg godt. Hadde problemer den tiden vi bare hadde gammeldags video, for da måtte vi føre regnskap og sørge for å ha nok kassetter, og hvis vi reiste bort måtte tiden ikke overstige 4 timer. . . Nei, det er bedre nå. Og så har man jo alltids nedlasting - som jeg ikke kan, men vi mistet en episode av Prison Break en gang, og da var det bare en liten telefon til sønnen, så ordnet det seg - lastet ned, fiks miks barbatriks.
I like this newfangled technology. Anything you want, anywhere, any time.