Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-06, 00:38   #16
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve

donjuanwannabe sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Ode to Jack Bauer

Hva betyr "newfangeled"?

Er enig i harddisk-opptakere. Det er helt rått, slipper å bruke store videokassetter lenger ja. Man kan jo gjøre hva man vil med opptakene, redigere som man vil, se på opptak mens man tar opp noe annet. Helt konge ja!

Jeg har heller ikke sett en eneste "24" episode. Men kanskje jeg må begynne? Hvor laster man ned dem?

Har heller ikke sett Lost eller frustrerte fruer. Men det kræsjer som regel med fotballen jeg ser istedet.

Hvis jeg skal kjøpe noen serier så må det bli; Hele Friends og Seinfeld sesongene. Komedie blir ikke bedre enn dette synes jeg.