Opprinnelig lagt inn av mofedilla
Men idag har jeg begynt å spise mere karbohydrater, for jeg ble litt redd da jeg hadde ganske så vondt i kroppen i to dager, nedi ryggen liksom, i musklene, også begynt det å verke nedover lårene.. Jeg vet ikke, det kan hende at det er fordi jeg ikke tar kalium, (tar alle annet jeg trenger) men inatt var det så vondt så jeg fikk ikke sove på tre timer... Nå er klokka fire, og jeg har spist en baguett i dag (med vilje) for å se om jeg ble noe bedre, og jeg kjenner ingenting lengre nå.
Kanskje kroppen reagerte litt rart på ketose? Eller at fettet rundt magen/ryggen/lårene liksom "gikk ut" av kroppen, og at det var derfor det verket sånn?
En ting er iallfall sikkert, induksjon funker! Nesten litt for mye syns jeg, kjenner nesten ikke igjen kroppen min... Så jeg er kanskje litt skremt, for å være ærlig..
Du skal ikke få vondt i ryggen av induksjon eller å være i ketose. Symptomene du forteller om ligner veldig på isjas, både smerter i ryggen og nedover på baksiden av lårene. Ellers er "verk i beina" ganske typiske for kalium og mangesium mangel. Atkins anbefaler som tidligere nevt en del tilskudd under induksjoinen fordi de første 14dagene og induksjone virker sterkt vanndrivende.
Det du sier med fetter stemmer ikke i det hele tatt, - man kan ikke "kjenne" at fettet forsvinner - SÅ fort går det ikke !!
Nå vet jeg ikke hva du spiser hver dag mofedilla, men det er veldig viktig at du spiser NOK !! De fleste som ikke måler det de spiser under induksjone viser seg å spise altfor lite. (fordi de er redd for å spise for mye !!) Du SKAL spise 20 karber - og du skal ikke være sulten. Masse grønnsaker og masse vann er innmari virkig !! Kroppen trenger litt karber for å funke også, men Å pøse på med karbohydrater tror jeg ikke noe på at hjelper. Det må i tilfelle være et medisinsk under on en baguette hjelper for muskelsmerter !!
Det kan være 100 forskjellige årsaker til hvordan du har følt deg de siste dagene, håper at du finner ut hva det er.....