Vis enkelt innlegg
Gammel 23-09-04, 20:18   #4
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve
 
donjuanwannabe sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.342
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Ja Eat er masse fett og proteiner. Akkurat som Atkins. Hvis de som selger deg kosttilskudd skal fortelle deg hva du skal spise så sier de "ALT". De vil jo tjene mest mulig penger som de fleste på denne jord. Ingenting galt i det. Men det er galt å betale for noe som ikke funker. Det er best du finner ut av det selv ved å prøve. Blir du bedre av denne pillen, kan du unnvære den? Test det ut selv. Det er mange kosttilskudd du ikke trenger i det hele tatt.
Jeg går for krom og CLA ihvertfall hvis du skal begynne på noe.

Takk for at du sier Donjuan. Om jeg ikke blir akkurat som ham så skal jeg ihvertfall bli så slank som ham. Som ett alternativ kan du også kalle meg Brad Pitt.

Du går vel ned ganske likt på disse diettene. Spiser du masse proteiner og fett så begrenser det jo seg selv, du blir mett og stopper å spise. Du spiser kanskje litt mer på SB og L. men det går opp i opp da det er mindre fett.

Du kan jo prøve ut internett-kurset til Eat. Det var det jeg prøvde. Fungerer som ett vanlig kurs. Du får kurshefte i en pakke først så deretter får du kursbrev i email. Og du kan spørre spm. via email og gå på hjemmesidene til Eat. Jeg gjorde det ganske bra (en stund), trente "super slow burn", spiste kun det Kenn Hallstensen (kursleder) sa. Jeg gjorde alt som han sa og som han gjorde selv og jeg gikk ned mye på kort tid. Han ble engasjert og etter på spurte han meg om jeg var interessert i å stille opp i en reportasje i Mat & helse. Jeg hadde jo tatt bilde av meg før jeg begynte å trene. Men jeg gikk opp igjen da... Men jeg greier det nå så da skal jeg jammen meg kontakte Kenn igjen. Så da får du se meg i Mat og helse snart i adams drakt neida.

Nok skryt fra meg ett år fram i tid

Det eneste negative med Eat var maset om å kjøpe pakker med kosttilskudd hele tiden. Det var veldig mye reklame om det. De solgte bare ett merke; Pharma Nord og hadde vel bra fortjeneste. Du skulle ikke kjøpe en eske, men gjerne en stor pakke med flere esker. Og du kunne også abonnere. Nei takk sa jeg. Jeg kjøpte ikke en eneste pille.

Takeaway lavkarbo? Det har jeg ikke prøvd. Det hørtes dyrt ut. Nei, jeg tror jeg foretrekker butikken jeg.

__________________
Mvh donjuanwannabe
Faglig tyngde, det er meg det! Hilsen Christian A. Drevon
donjuanwannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat