Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-06, 12:28   #11
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Skritt-teller-dilla!

Ja, holdt på å dø av sjokk da jeg så det! En vanlig dag lå på ca 500 skritt.... Litt deprimerende siden man bør være på 7000 minimum...

Men så bestod da gåinga av ned fire etasjer, 50m til trikkestopp, 70m fra trikk til jobb, rett inn gangen til pulten på jobb, bort til kantina i lunsjen, 2 turer på røykerommet i løpet av dagen, og hjem til trikken samme vei som jeg gikk ut. og da tok jeg som regel av telleren, siden det blir lite gåing på 50m2 likevel...

Og det var midt i februar -05, med masse regn og vind hver dag så det frista ikke så veldig å gå 5 km til jobb....

Er det forresten noen som kan anbefale en god og ikke så dyr teller? Kjøpte min på clas ohlson, og den var vel strengt tatt under middels kvalitet.... falt av hele tida og sånn.