Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-06, 14:43   #15
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Hurra for lavkarbo.no!

Opprinnelig lagt inn av Carisma

Hmm, hva med å lure henne inn hit? Kunne vært interresant å få hennes synspunkter på endel ting, samtidig som det garantert er en eye-opener for noen og enhver...

Hm..... kanskje ETTER turen med en gjeng lavkarbo damer kanskje. Det tar tid å snu inngrodde lavkalorifolk ! Og om hun bygger på ernæringskunnskaper fra Atlantis bør nok skolen oppdatere sitt lavkarbo pensum og kunnskaper. Der er det mye gæli vil jeg tro (ut fra damens uttalelser i media og på Slankekrigen !)Men det kan jo du ta opp Fjonken - som skal studere der sjøl ?

Akkurat nå er jeg ikke så veldig interessert i å diskutere lavkalori kontra lavkarbo. Som Karin sier, been there/done that. Hadde jeg vært interessert i den diskusjonen hadde jeg vært på Slankenett ! Men det med eye-åpneren er jeg enig i gitt.