Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-06, 16:51   #18
Merete A
Medlem

Merete A sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Fredrikstad
Alder: 62
Merete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlys

Sv: Skritt-teller-dilla!

Opprinnelig lagt inn av Carisma

Hmmm, joa forsåvidt... Men siden jeg har prøvd utallige, mer eller mindre resultatløse, slanke opplegg i... la meg se.... 19 år nå (første da jeg var 11...) så har kaloriforbrenningsvisningen på treningsaparatene vært mitt "bevis" overfor meg selv på at jeg gjør noe positivt. Siden det sjelden syntes på vekt eller størrelse.

Dersom det ikke synes på vekt eller størrelse, har vel ikke kaloriforbrenningsvisningen gjort noen nytte åkke som ... eller? Mulig jeg misforstår deg, men jeg skjønner ikke vitsen med å telle noe som helst hvis man ikke oppnår resultater?

Og joda, hvis man faktisk blir motivert av å telle utkalorier, så må man jo gjerne holde på med det Håper bare ingen lurer seg selv. Jeg var ekspert på sånt lureri i alle år ... helt til jeg sluttet å telle, både inn og ut. Jeg veier meg av samme grunn ikke - resultatene jeg er ute etter, handler ikke om vekt - selv om jeg fortsatt er aaaaaltfor tung! Med alle mine kaloritellende, vektbesatte jojo-år bak meg, har jeg sagt farvel til kaloritelling og veiing, forhåpentligvis for godt. Skal sikkert veie meg fra tid til annen rett og slett av ren nysgjerrighet. Men å bruke vekt som motivasjon? Nei, takk. Men nå snakker jeg for meg. Enhver må jo finne ut hva som motiverer og bidrar på en positiv måte