Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-06, 22:12   #25
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Skritt-teller-dilla!

Opprinnelig lagt inn av Fjonken

Har noen mulige slukesteder her. I leketøykassa til guttungen din? Under sofaen lengst innerst ved veggen? Under en eller annen sofapute og da gjerne trykket godt inn i sprekkene mellom de forskjellige sofadelene. ( kan tro jeg har funne mye rar i sprekkene på min sofa) I hulrommene til lenestolen? Ja, det er sprekker der også ser du. Bak ett eller annet tungt og lite flyttbart møbel? Nedi en eller annen stor plantepotte. Ja da helst mellom ytterpotta og innerpotta? I en skuff du sjelden åpner? Inni kroken bak høytalere/gulvfigurer/arvekister/tv? Innimellom duker som har blitt stappa ned i en skuff eller inn i et skap. I lomma på dressjakka som HP brukte julaften? Eller i lomma på buksa han brukte den dagen? Eller rett og slett pen pakket ned i orginalemballasjen og godt synlig midt på en eller annen hylle midt i stua..! Og har du sjekket veska til svigermor, eller vestlomma til far?

*fnis* her var mange gode forslag. "Problemet" er at vi feiret hjemme hos svigermor. Krinkelkroker tror jeg hun har kontroll på, for hun er en grundig rengjører, men lekekassen til poden har vi glemt å gå gjennom de gangene vi har vært der siden jul. Skal prøve å huske det neste gang.

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat