Vis enkelt innlegg
Gammel 23-06-06, 00:00   #5
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Jippi Jeg er i ketolyse

Opprinnelig lagt inn av tuttatei

Jeg begynt på ketolysekuren 16.6 og testet meg i dag og fikk lilla farve ! Gjett om jeg var glad
Det går i mye egg og kylling om dagen og brokkoli. men jeg sliter litt med å telle antall gram med karbohydrater. Veier dere maten ????

Veie ja ! Da jeg tok en "veiesjekk" etter 2 år på strikt lavkarbo uten veiing av maten det siste året, oppdaget jeg at jeg spiste minst 25% mer enn jeg trodde. Porsjonene hadde økt helt umerkelig..... Så skal du gå NED i vekt bør du veie. På vedlikehold justerer man på andre måter, så jeg veier ikke lenger nå