Vis enkelt innlegg
Gammel 23-06-06, 10:22   #3
sirimor
Seniormedlem

sirimor sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Askim
Alder: 60
sirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurs

Sv: Må ha litt hjelp her...

Jeg synes dette ser veldig bra ut

Men over til spørsmålet ditt: Det er begrensninger på hvor mye kroppen klarer å forbrenne av proteiner ved hvert enkelt måltid.
Jeg er ingen ekspert her, men det er et poeng som er verdt å merke seg. Undersøk gjerne litt mer om dette selv.
Det kommer an på din forbrenning, hvor stor du er, om du er mann eller kvinne, om du trener og ikke minst hvordan du trener.
Det jeg har hørt er omtrent 20-25 gr. rent protein pr. måltid. Da kan du fint spise hver 3. time uten at du får et overskudd, som vil bli lagret som fett. I tillegg til proteinmengden din trenger du tilstrekkelig med fett, og karber av rette sort. Om måltidet ditt totalt kommer på 500-600 kcal. vil du holde deg mett mye lengere, 4-5 timer og det er helt fint. Men ikke la det gå mer enn 6 timer.

Håper jeg blir korrigert om noe er feil her, vil gjerne veilede, ikke forvirre

sirimor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat