Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-04, 00:02   #13
psilocybe
Medlem

Medlem siden: Feb 2004
psilocybe er på en erverdig vei

Atter en dag, atter et bilde. Denne gangen en smule lysere (hvorfor ser du under), men fremdeles hva jeg vil kategorisere som "mørk lilla".

Frokost: 3x gg havrekli, 2 med egg&bacon-salat, 1 med salami og gräddost. Halv liter med Cola light.
Lunsj: 0,5l Pepsi twist light.
Middag: strimlet svinekjøtt, østers-sopp og bønnespirer, surret i 3dl fløte og et par dæsjer med salsa (halvparten til meg, halvparten til samboer). Ca. 10 rosenkål ved siden av. Spiste en liten boks macademia-nøtter mens jeg lagde middagen og desserten. Halv liter med Fun light, den nye guava lemon (nam).
Dessert: en ikke helt vellykket (heinstad?) sjokoladepudding med vaniljesaus. Byttet ut lettmelk med vann og fløte, men resultatet ble relativt smakløst og vassent.

Så, jeg regner med jeg har fått i meg et sted rundt 30-35g karbohydrater, mot de vanlige 15-25.

Prøvde å få tak i pasta i dag, men de hadde ikke det på Rimi-butikken i sentrum. Regner med jeg kan få hun som tipset meg til å kjøpe et par pakker.