Atter en dag, atter et bilde. Denne gangen en smule lysere (hvorfor ser du under), men fremdeles hva jeg vil kategorisere som "mørk lilla".
Frokost: 3x gg havrekli, 2 med egg&bacon-salat, 1 med salami og gräddost. Halv liter med Cola light.
Lunsj: 0,5l Pepsi twist light.
Middag: strimlet svinekjøtt, østers-sopp og bønnespirer, surret i 3dl fløte og et par dæsjer med salsa (halvparten til meg, halvparten til samboer). Ca. 10 rosenkål ved siden av. Spiste en liten boks macademia-nøtter mens jeg lagde middagen og desserten. Halv liter med Fun light, den nye guava lemon (nam).
Dessert: en ikke helt vellykket (heinstad?) sjokoladepudding med vaniljesaus. Byttet ut lettmelk med vann og fløte, men resultatet ble relativt smakløst og vassent.
Så, jeg regner med jeg har fått i meg et sted rundt 30-35g karbohydrater, mot de vanlige 15-25.
Prøvde å få tak i pasta i dag, men de hadde ikke det på Rimi-butikken i sentrum. Regner med jeg kan få hun som tipset meg til å kjøpe et par pakker.