Sv: Ode to Jack Bauer
Opprinnelig lagt inn av Carisma
Det var rasende festlig første gang, litt sånn "humre-morsomt" andre gang, og nå syns jeg det bare er kjedelig. Litt utdaterte morsomheter.
Men det finnes massevis av bra humorserier som fortsatt funker! Scrubs, Arrested Development, That 70-s show.. For ikke å nevne all den britiske humoren: Little britain, Red Dwarf, Men behaving Badly....
Fikk bare LITT lyst til å dra hjem og se på tv nå da!!
Forøvrig er jeg en svoren Lost-fan! 
Friends og Seinfeld er jo de 2 beste, uten tvil morsomste komedieseriene som er laget og går i repriser hele tiden så man kan jo bli lei tilslutt når man "kan" halve serien utenatt. Men utadert og kjedelig er ord som ikke passer til disse komediene nei. Seinfeld og Friends er jo klassikere.
70's show er litt moro av og til og det er jo ikke nok kjedelig i lengden, den når ikke opp til kneskålene engang til mine 2 favoritter. Akkurat som de engelske seriene og andre amerikanske komedie serier. Engelsk humor er ofte spesiell, liker ikke det så godt. Her kommer ordet kjedelig til sin rett.
ELler er også "Cheers" en annen favoritt som jeg digger. Ja og kongen av queens da. Ikke glem ham nei. EN norsk er veldig bra også, det er "mot i brøstet".