Vis enkelt innlegg
Gammel 25-06-06, 01:11   #30
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Ode to Jack Bauer

Opprinnelig lagt inn av hede

Sjelden kanskje, men ikke alene. Er som deg Iset og liker å ha "alt for hånden", dvs laster ned når sesongen(e) er ferdig og ser i ett. 24s5 gikk unna på to døgn. Seks sesonger Sopranos har gått unna på litt under to uker, nå er det kun de seks siste episodene i sesong seks som kommer til høsten som gjenstår (James Gandolfinis prestasjon i den serien har jeg ikke ord for. Forresten: SUPERB)

Tilbake til Jack Bauer, meget bra med unntak av en ting: han HVISKER alt for mye.

hede

Hehe hadde jeg ikke hatt vesla så hadde jeg og sett hele sesonger på 1-2 døgn.
Veldig vanskelig å la være å sette på episode etter episode, men jeg og mannen ser som regel 2-3 episoder på kveldene.

Haha ja det med hviskingen og mumlingen irriterer grenseløst! Derfor foretrekker jeg alltid (uansett hva det er, filmer, serier osv) å ha TEKST på. Finner tekster på nettet som jeg laster ned til filmene/seriene. Liker best engelsk tekst da, syns norsk tekst ofte er så dårlig oversatt.