Tråd: Jippiiii!
Vis enkelt innlegg
Gammel 26-06-06, 14:13   #9
Charmtassen
Seniormedlem

Charmtassen sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 64
Charmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastisk

Sv: Jippiiii!

Opprinnelig lagt inn av Hilde3

Hei! jeg er også ny på kuren og sliter litt med å se noe farge på stixen. Hva har du spist..bare lurer.. Og er det noen som vet hva mct- olje er? Og hvor den kjøpes?

MCT-olje kan du få kjøpt på apoteket (må antagelig bestilles - de pleier ikke å ha det som lagervare). Eller du kan gå inn på www.internutrition.no hvis du vil bestille på internett. Du kan også lese mer om denne og andre oljer f.eks. her: http://forum.lavkarbo.no/showthread....light=mct-olje

Hva andre her har spist får de kanskje helst svare på selv men prøver å følge de forskjellige oppskriftene i Ketolyse-boka. Har prøvd noen andre oppskrifter her fra forumet, men det har ikke vært så heldig for meg. Kanskje det fungerer bra for deg - for vi er jo forskjellige! Lykke til videre!

Charmtassen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat