Vis enkelt innlegg
Gammel 24-09-04, 16:55   #15
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten

Eller

Det kan være at du har en ganske kraftig "avgiftningsprosess" - og hvis du da ikke drikker nok VANN, så kan faktisk ryggvondt med strålinger nedover bena være et resultat av at nyrene lider.... Det er jo ikke direkte FARLIG - men det er SKIKKELIG vondt ja.

Når du prøver deg på induksjon igjen på mandag, så bestem deg for å drikke 6 1/2-liters flasker med vann HVER ENESTE DAG!! (noen vil nå sikkert si; jammen, er ikke det det samme som 3 liter da???? Til dere vil jeg si; jo det har dere helt rett i - men jeg har lett for å ty til 1/2-liters flasker....) Fyll dem gjerne opp på forhånd og ha dem i kjøleskapet m/litt sitron i. Da er det lettere å SE at du er flink nok til å drikke.

Lykke til - fra Fedonisten

Det er helt riktig det Fedonisten sier her !! Det er derfor jeg maser sånn om masse vann hele tida. Forslaget med flaskene er faktisk ganske genialt !