Vis enkelt innlegg
Gammel 24-09-04, 20:57   #4
Kristian
Seniormedlem

Kristian sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 58
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av
Jeg vet om en som påsto at dette ikke var bra for ham. Det var en nordmann som jobbet på oljeplattform. Dette er flere år siden, kanskje ti år siden. Han gikk ned ekstremt fort 15Kg på to måneder tror jeg det var. Problemet hans var at etter en stund så klarte han ikke å ligge unna det 20 meter lange dessertbordet på plattformen, og dermed så la han på seg igjen veldig fort, ja så fort at han ble ufør.

Alle som følger dietten må være klar over at dette er en livstilsendring og ikke noe som man hopper på og av etter at en er ferdig slanket.
Vel, når det er sagt så må jeg også fortelle at for noen så funker det også, jeg vet om en engelsk Kvinnelig lege som La på seg under en depresjon og som kvittet seg med de overflødige kiloene ved å følge Atkins diett og så spist normalt etterpå, men hun har hele tiden fulgt godt med vekten og så snart vekten har gått litt opp så har hun redusert karbohydratene. Det er vel rundt femten år siden hun startet på dietten.
Må jo legge til at en lege vet jo mye bedre enn folk flest hva som er sunt å spise og konsekvensen av å ikke spise sunt er.

Jeg mener det er det beste å ta av langsomt for at resultatet skal bli best mulig.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat