Vis enkelt innlegg
Gammel 24-09-04, 22:39   #19
nalana
Seniormedlem

nalana sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Mofedilla

Jeg kjenner igjen smertene du beskriver Mofedilla. Det kan nok være det er pga kalium-mangel. Jeg overså det rådet tidligere, og har avsluttet introduksjonen pga for sterke smerter flere ganger. (ok, kan vel ikke skjylde bare på det kanskje...) Nå holder jeg på å fylle lagrene mine med både kalium og magnesium som jeg også har trodd kunne være grunnen. (mangelen av det altså) Skal snart prøve introduksjonen igjen, og da blir det spennende om det går smertefritt.
Og hvis man først har dette problemet, så er det nok ikke tull at smertene forsvinner når man begynner å spise vanlig igjen.
Hvis du gidder å lese min journal, så kommer du nok til å kjenne deg igjen. Den er ikke så uhyggelig lang, for jeg har ikke holdt på så lenge.

Håper virkelig at det bare er mangelen på kalium eller magnesium som er årsaken, og ikke noe alvorligere, sånn som nyretrøbbel f.eks

Det er uansett best å ta pause hvis man får så store smerter tror jeg. Og så heller prøve igjen når man har gått på disse tingene en stund

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat