Vis enkelt innlegg
Gammel 28-06-06, 00:33   #10
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve
 
donjuanwannabe sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.342
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Dødssyk av Atkinsdietten

"Lavkarbodietter er ikke trygge, og bør ikke anbefales som slankemetoder... storindustri ... langt fra sunt... syreforgiftning, forstoppelse, diaré, dårlig ånde, hodepine og generell utmattelse ... det etter ett år er liten forskjell på atkinsslankere og folk som går ned i vekt med fettfattige dietter...ikke balansert i forhold til næringsstoffer..."



Det er jo ikke rart at mange blir skremt av å prøve lavkarbodietter etter å ha lest slike ting som det over her. Det værste er jo dette stemmer ikke i det hele tatt, men er heller virkningen av å IKKE følge ATkins eller andre lavkarbo dietter.

__________________
Mvh donjuanwannabe
Faglig tyngde, det er meg det! Hilsen Christian A. Drevon
donjuanwannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat