Vis enkelt innlegg
Gammel 25-09-04, 01:04   #22
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av mofedilla

Jeg har vært på induksjon en uke nå, og har gått ned tre kilo... Men idag har jeg begynt å spise mere karbohydrater, for jeg ble litt redd da jeg hadde ganske så vondt i kroppen i to dager, nedi ryggen liksom, i musklene, også begynt det å verke nedover lårene.. Jeg vet ikke, det kan hende at det er fordi jeg ikke tar kalium, (tar alle annet jeg trenger) men inatt var det så vondt så jeg fikk ikke sove på tre timer... Nå er klokka fire, og jeg har spist en baguett i dag (med vilje) for å se om jeg ble noe bedre, og jeg kjenner ingenting lengre nå.

Kanskje kroppen reagerte litt rart på ketose? Eller at fettet rundt magen/ryggen/lårene liksom "gikk ut" av kroppen, og at det var derfor det verket sånn?

En ting er iallfall sikkert, induksjon funker! Nesten litt for mye syns jeg, kjenner nesten ikke igjen kroppen min... Så jeg er kanskje litt skremt, for å være ærlig..

Det var NØYAKTIG dette jeg opplevde første gangen jeg gikk på induksjonen. Jeg fant årsaken ganske kjapt. Jeg drakk for lite vann!! Det var nyresmerter jeg hadde, det sitter litt nede i ryggen.
Drakk mer vann og smertene forsvant. De forsvant også da jeg spiste grovt brød, så jeg vet ikke helt.... Men da jeg kuttet ut brødet og økte på med mengden vann forsvant det iallefall.