Vis enkelt innlegg
Gammel 01-07-06, 07:51   #2
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 54
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Jeg HATER mygg!!! Hjeeeeeeeeeeeelp!!!

Huffameien - jeg kjenner igjen det med at myggen er intenst glad i meg, men jeg er heldigvis ikke allergisk. Der jeg bodde før er det ekstremt mye mygg, og for meg førte det til at jeg ikke kunne være ute i hagen (f.eks.) på kvelden. Jeg var i perioder sikker på at hele resten av bygda var myggfri - for alle var hos meg...

Råd 1: Hold deg laaaaaaangt unna Åsnes og Grue kommune i Hedmark
Råd 2: Drikk Schweppes Indian Tonic Water - det inneholder Kinin (men inneholder også sukker da....)
Råd 3: Spør på apoteket om det finnes kinin-tabletter som er reseptfrie. TROR det gjør det, men er ikke sikkert. Kinin anbefales ofte hvis man skal oppholde seg i områder med Malaria - nettopp fordi myggen avskyr dette stoffet.
Råd 4: Prøv å bruk Zyrtec el. l. når du er stukket - kanskje det kan dempe den allergiske reaksjonen?

medfølende fra Fedonisten

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat