Tråd: Yndlingsskoa
Vis enkelt innlegg
Gammel 02-07-06, 15:53   #160
Mint
Medlem

Mint sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Trondheim
Alder: 44
Mint har en fantastisk aura rundt segMint har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Yndlingsskoa

Ok, here goes! I all letingen fant jeg flere par jeg hadde glemt at jeg hadde. De svarte i fløyel skal kastes, jeg prøvde dem nemlig på meg og husket plutselig hvorfor jeg aldri har brukt dem (for små, og nå for trange i leggen også :sur: ). Ikke liker jeg den type sko lenger heller.

De første, svarte støvlettene er halvhøye i skaftet og fra Roberto Rosso. Knallgode!
Nr 2 er disse fløyelsstøvlettene; grisetjukk såle og egentlig skikkelig nittitalls.
De spisse turkise er også fra Rosso, og faktisk svært behagelige til tross for stiletthælene.
De lysebrune har blitt skikkelig klemt på tærne ser jeg. :fnis: I mitt skoskap er det nemlig trangt om plassen! 10 cm hæl og kjøpt på DinSko.
De hvite er mine elskede Bronx, som dessverre fikk hard medfart i møtet med en trikkeskinne bare noen dager etter at jeg kjøpte dem. Dermed er den ene tuppen skikkelig herpet og det lar seg ikke fikses på. De må flikkes forresten. 1200 kr på Bello for 3 år siden.
De neste sorte er Gabor, med den moderne, runde tåen og skrådde skaft. Fikk dem for 1350,- minus personalrabatt og elsker dem!!

Så er det de lave skoene. Hvite/rosa Adidas GoodYear, 450 kr på salg i vår. Bruker dem hver dag.
Brune/lysebrune Dr Martens, kjøpt på salg for rundt 400 i Sandnessjøen av alle steder. Jævlige å få på pga min høye vrist, men det går. Vanvittig gode sko, og overraskende varme; kan godt brukes om vinteren.
Røde Puma. Har ikke blitt brukt på en stund og bærer preg av skoskuff og lite pussing.
Turkise Roberto Rosso´s, 105 kr på personalrabatt.

Deretter mine høyt elskede vintersko, som virkelig ikke ser ut i måneskinn..! Roots, kjøpt på DinSko for i hvert fall 3 år siden, og flittig brukt hver vintersesong siden. De er utrolig varme og det vises omtrent ikke på sålene at de er så gamle. Har sølt maling på dem men kan ikke kvitte meg med dem; kommer aldri til å finne like gode vintersko tror jeg.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Sko 1.jpg (759,8 KB, 7 visninger)
Filtype: jpg Sko 2.jpg (708,9 KB, 5 visninger)
Filtype: jpg sko 3.jpg (704,1 KB, 2 visninger)
Filtype: jpg Sko 4.jpg (753,1 KB, 2 visninger)
Filtype: jpg Sko 5.jpg (685,3 KB, 3 visninger)
Filtype: jpg Sko 6.jpg (718,9 KB, 1 visninger)
Filtype: jpg sko 7.jpg (704,9 KB, 9 visninger)
Filtype: jpg Sko 8.jpg (720,5 KB, 8 visninger)
Mint er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat