Vis enkelt innlegg
Gammel 26-09-04, 22:04   #9
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Hei Kanel
Godt å høre du er hjemme igjen, selv om jeg vet at det faktisk tar en god stund før du kommer til å føle deg særlig pigg Trøst deg med at du går bedre tider i møte. Ja, du har vel fått beskjed om å gå litt bøyd noen dager og det tar på ryggen, så du må legge deg å hvile så mye du kan. Og det kommer sikkert til å klø infernalskt en stund

Det er klart at mange sting på magen er plagsomt. Det er jo et veeeldig stort kutt vet du så det er mange sting der....70-90 tenker jeg

Håper det går fort fremover med deg, og at du etterhvert føler du kan bevege deg mer Det skal du selvfølgelig, men litt lett mener jeg.

Fortsatt god bedring, Kanel og ta hensyn til deg selv da.

2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat