Vis enkelt innlegg
Gammel 03-07-06, 13:58   #9
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Her skjer det fint lite!

Det går egentlig ikke så inmari bra med maten for min del.... Men det går veldig bra med aktiviteten derimot!

Har vært mye stress for tida i forbindelse med jobbsøking og sånn, + endel andre ting... Har i det minste klart å identifisere at stress gjør at jeg tyr til enkle løsninger og evt trøstespiser! om ikke annet liksom... Is er min verste fiende fortsatt.

Håper jeg klarer å stabilisere meg litt framover nå, ikke minst fordi jeg i den nye jobben må ha med matpakke. Ganske så ny opplevelse for meg som har vært vant til kantiner fra alle jobber jeg har hatt. Men det gir meg jo mye bedre kontroll med for eksempel at jeg hver dag har tilgjengelig det jeg trenger, og ikke må ty til løsninger fordi de har droppa bønner til salaten en dag f.eks... og i stedet kan man velge i poteter, pasta, ris, en annen type pasta, eller annen type poteter.... Noen burde kanskje fortelle de ett og annet om kosthold? mais, grønn salat og 5 typer kabohydratbomber er vel strengt tatt ikke god variasjon i kosten.... Har vært ganske flink til å ta med 2 skiver hjemmebakt fedon brød, og spist egg og laks og sånn. Men som sagt, heretter blir det full kontroll! Må bare komme meg gjennom de par første ukene med nye kolleger... virkelig hater å spise sammen med folk så det er alltid en utfordring, og særlig hvos man da er litt "sær i matveien". Utolig så mye rart de finner på å spørre om!

Forøvrig har jeg reservert ketolyseboka på biblioteket og venter i spenning på at den blir ledig! Skal se om den passer meg bedre siden den kanskje er mer strukturert enn å forsøke å mekke sitt eget fedonopplegg.