Vis enkelt innlegg
Gammel 04-07-06, 22:19   #5
Hilde3
Medlem

Hilde3 sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Bærum
Alder: 66
Hilde3 er ny på veien
Thumbs up

Sv: Ny og grønn lavkarbo-junkie:)

Opprinnelig lagt inn av syrin

Takk for svar, Torkil! Utrolig flott at du er her inne og gir tips og råd, det er jo tross alt du som har utviklet denne kuren! Hvor mye pleier man vanligvis å kunne gå ned på denne kuren, dersom man holder seg i ketose hele tiden? Nå er jeg jo ikke blant de aller tyngste, jeg er dame og har allerede tapt 20 kg (inkludert baby) på tre mnd, så oddsene er kanskje litt imot meg?

Lurte også på om det ikke er så viktig hva jeg spiser så lenge jeg holder meg under 15g kh daglig og stadig er i ketose? Kan nevne at jeg bruker reductil, og dermed ikke behøver å bekymre meg for at forbrenningen går ned ved "sultekur".

Hei!

Anbefaler deg å kjøpe boken til Torkil. Den vil gi deg all informasjon du trenger. Jeg har gått på kuren i 2 uker nå. så langt har det resultert i - 1,5 kg. Greit nok, tatt i betraktning 0 mosjon pga. kneskade . Det viktigste er at jeg føler meg mye bedre uten alt sukkeret jeg har tyllet i meg over lengre tid. Nå er vel ikke jeg strengt tatt spesielt overvektig, men har hatt en jevn vektøkning etter fylte 40. dette ønsker jeg å gjøre noe med. Prøvd mange kurer.... Lavkarbo er nok livsstilen for meg. Lykke til!!!

Hilde

Hilde3 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat