Vis enkelt innlegg
Gammel 07-07-06, 08:43   #5
Hilde3
Medlem

Hilde3 sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Bærum
Alder: 66
Hilde3 er ny på veien
Smile

Sv: Akupunktur. Erfaringer?

Opprinnelig lagt inn av Boxie

Det var enda godt å høre! Jeg begynte å lure...... Det er helt sikkert stor forskjell på akupunktørene, men jeg tror denne skal ha papirene i orden. Han jobber på en ganske stor klinikk i Oslo. Og det er ikke rart at han ikke fant energi hos meg siden det var utgangspunktet for at jeg reiste dit. Men kanskje det ikke fungerer på alle? Men jeg skal uansett prøve et par ganger til. Det er verd et forsøk når vestlig medisin har gitt opp.

Hvordan opplever du det? Han spurte om jeg kjente ilinger, men jeg kjente bare nålen. Og ikke alltid det heller.

hei!

Jeg kjenner ikke noe særlig av nålen. Men jeg må nok innrømme at jeg har et veldig avslappet forhold til akkurat dette. Du må gå jevnlig til behandling, i hvert fall 1- 2 ganger i uken i en periode før du kjenner noen effekt. Sist gang jeg brukte akupunktur kom effekten (søvnen) veldig rsakt i normal gjenge. Men ha litt tålmodighet, En gang, da jeg var veldig kraftløs etter sykdom gikk jeg ca. 1 gang i uken over en tid, deretter vedlikehold en gang i mnd. Forandringen var merkbar.Du må prøve mer enn et par ganger til...

Hilde

Hilde3 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat