Vis enkelt innlegg
Gammel 07-07-06, 09:50   #15
themonk
Medlem
 
themonk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 42
Innlegg: 1.087
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

Sv: Hva skal spises før en heftig kraftprøve?

Etter 3 uker på lavkarbo så er det ikke så rart om kroppen sliter litt uten sukker på trening. Vent å se etter tre år...

Greit, det ble kanskje litt feil å skjære alle over én kam. De fleste som går på lavkarbo har kanskje nettopp begynt. Ikke vet jeg. Men etter noen år så fungerer kroppen godt på fett, til alt bortsett fra korte maksanstrengelser (som f.eks. styrketrening).

Jeg har ikke trua på å jukse med dietten fordi man bare mååå ha noen karbohydrater før og etter trening. Ettersom jeg ikke er noen idrettsutøver har jeg heller ingen behov for det. Jeg kan fortsatt ta håndstående push-ups med tomme glykogenlager. I lengden er det like greit å venne kroppen sin til å gå på fett.

__________________
Power over others is weakness in disguise. True power lies within.
- Eckhart Tolle
themonk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Personlig tilpasset lavkarbo for optimal helse. Fokus på hel, naturlig og næringsrik mat. Svar med sitat