Vis enkelt innlegg
Gammel 07-07-06, 10:43   #17
Melania
Seniormedlem

Melania sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Oslo
Alder: 48
Melania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snill

Sv: Hva skal spises før en heftig kraftprøve?

Du generaliserer noe helt utrolig! lavkarbo. Jeg tror definitivt ikke at det er gjengs å bare trene på fett nei, og jeg tror heller ikke det er nødvendig for å gå ned i vekt. Min erfaring er at jo mer jeg trener jo mer tåler jeg karbohydrater, når det er sagt inntar jeg jeg ikke spesielt mye karbohydrater før eller etter trening, men jeg meget bevist på hva jeg spiser fordi jeg ønsker å få maksimalt ut av treningen.

Jeg er heller ingen idrettsutøver, men jeg er opptatt av å få mest mulig ettekt av treningen på kortest mulig tid. Med full jobb, og 2 små barn har jeg ikke tid til å bruke flere timer om dagen på trening. Kostholdet er en viktig del av treningen, dvs hvis du ikke spiser riktig er det ingen selvfølge at man går ned i vekt selv om man trener. Selv trener jeg med personlig trener 1 gang i uken, og har i tillegg gjevnlig oppfølging av ernærningsfysiolog.

Mål for 2007: tilbake til Match vekt 68kg og holde meg der, bli MILF, bli glad i meg selv og gripe alle muligheter!
Melania er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat