Sv: Bakemiks
Det ble jo veldig bra jo
Ikke at jeg egentlig hadde ventet noe annet, men ble jo litt skeptisk av å lese fjonkens erfaring .
Min bunn forble tørr, selv om jeg hadde mye fyll på, så det med å ha ost under fyllet var nok kjempelurt. Den holdt seg ikke bare tørr, men kanten var til og med sprø.
Jeg brukte forresten 1 1/2 porsjon, og det ble veldig passelig til en langpanne. Tilfeldigheter gjorde også at den ble stående en stund før den kom inn i ovnen igjen med fyll på. Så den hadde rukket å bli kald i mellomtiden.
Jeg er i hvert fall veldig fornøyd, og gleder meg til å fortsette å kunne spise pizza av og til. Det er ikke mye jeg har savnet på lavkarbo, men pizza var en av de viktigste tingene.
Ble forresten fortere mett enn jeg pleier. Kan jo være tilfeldig, men jeg spiste vanligvis myyye pizza. Skal bli spennende å høre hva ungene synes. I verste/beste fall så blir det rester til meg Skal uansett ha en bit til senere i kveld da, når det blir litt plass igjen
Husk å bruke rist når den skal inn igjen med fyll på da folkens, i hvert fall hvis dere vil ha den like tørr og fin som min.
Jeg hadde ikke bakepapir i hus, så jeg brukte aluminiumsfolie smurt med smør. Det var kanskje bare en fordel når jeg ville ha bunnen over på rist.
Sist redigert av nalana : 07-07-06 kl 20:48.
|