Vis enkelt innlegg
Gammel 07-07-06, 23:03   #21
Kristian
Seniormedlem

Kristian sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 58
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva skal spises før en heftig kraftprøve?

Opprinnelig lagt inn av Hilde3

Høres bra ut! Men jeg tar ikke sjansen akkurat den uken. Resten av året lavkarbo..

Tror det er viktig å gjøre som du pleier eller finner ut hva som funker best for deg når du konkurerer. Jeg gjorde en bommert ifjor. jeg tok imot en halv banan. Med det samme merket jeg ingen forskjell men etter noen få minutter ble jeg slapp, så tok jeg imot en banan til og da ble jeg litt bedre igjen men bare for noen få minutter før jeg ble slapp igjen. Tenkte jeg kom over det men jeg var slapp helt til jeg spiste en halv snickers, da kom jeg iform igjen og hadde god form helt til mål. Snickers har som kjent lav GI. Den får opp blodsukkeret og holder det der. Frukt får jeg jojoblodsukker av dessverre. En frukt før jeg legger meg og jeg sover som en stein
Hva som er riktig for deg, det vet ikke jeg. Bare du klarer å finne ut av det.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat