Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-04, 15:11   #4
ayliah
Medlem

ayliah sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: norway
Alder: 50
ayliah er ny på veien

okey;O)

Ja..men jeg synes det er aaaltfor dyrt å gå å kjøpe alt på helsekost i samme slengen jeg kjøpte kal-mag på helsekost..og denne betalte jeg 179 kroner for og den holder jo ikk emange dagene da..vi skal ha 3 kapsler av disse om dagen...
Omega3 og omega 6 tar jeg..men det er flytende..så jeg tenkte ikke på å skrive det opp...
Krom tar jeg kun 100 uq av da jeg ikke har noe søtsug..så jeg tenkte som så at det holder jeg da??!
B vitaminer for jeg i meg..iform av ølgjør og de andre tablettene jeg har for hud og hår også..så jeg synes det var greit.... men det er det som er rart med vitaminer..får du for mye av et preparat...kan du faktisk bli syk av det også..spesielt de fettløselige(a,d,e,k)...b og c er jo vannløselige!(og skilles ut via urinen)Apropo...vitamin K??hvor finnes det naturlig i matvarer..??Det er jo viktig for blodet og koagulasjonen!Hm..for sjekke litt i boka igjen..og lese litt om dette i mine gamle sykepleiebøker...LOL