Tråd: ripped fuel
Vis enkelt innlegg
Gammel 10-07-06, 13:49   #8
Borealis
Seniormedlem

Borealis sin avatar

Medlem siden: May 2006
Alder: 55
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: ripped fuel

Opprinnelig lagt inn av Carisma

Jeg tok det før (de med rød etikett, tror de finnes i både rød og gul)... Det virket, men det er ikke verdt prisen! For det første må det ikke tas sammen med alkohol eller koffein.. da kan du får hjerteflimmer og i verste fall dø... Etter å ha tatt det i ca 2 mnd fikk jeg allergisjokk av den og venstrearmen min hovnet opp samtidig som halsen snørte seg sammen og følelsen i halve ansiktet forsvant. Har hatt sånn før også, men da pleide det vare i 1-2 minutter. Den gangen varte det i flere timer. Gikk tilslutt til legen som sa det var allergi sjokk og ga meg motgift for det... koblet det ikke med tablettene før det samme skjedde to ganger til.
I tillegg merket jeg etterhvert at hjertet slo ekstremt hardt når jeg hadde tatt de.
Selv om jeg fikk mye energi av de (som ca 40 kopper kaffe ) så tok det skikkelig hardt på kroppen!
Mitt råd: SKYGG UNNA!

Mener den røde er den MED efedrin....og det er doping/ulovlig. Og potensielt helsefarlig, ja....

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat