Vis enkelt innlegg
Gammel 11-07-06, 21:42   #1
Merete A
Medlem

Merete A sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Fredrikstad
Alder: 62
Merete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlys

Motiver for deltakelse her inne?

Mulig jeg hisser på meg en del folk nå, men jeg tar den sjansen:

Hvilke motiver har dere for å delta på lavkarbo.no?

Jeg undrer meg stadig over å lese innlegg fra åpenbare motstandere av lavkarbo-tankegang. Er dere spioner utskremt fra ernæringsdiktatoratet, rene kverulanter som elsker å provosere slike som meg ... eller hva?

For ordens skyld: Jeg er selv medlem her inne fordi jeg oppdaget lavkarbokostholdets positive innvirkning på min fysiske og mentale helse, og fordi jeg ønsket å være del av et "samfunn" der folk utveksler erfaringer og kunnskap om noe jeg ikke nødvendigvis finner forståelse for i verden "der ute" ... enn så lenge.

Jeg er her inne for å lære av folk som har mer erfaring med dette enn meg selv, og etterhvert også forhåpentligvis for å kunne inspirere andre ved å dele mine sparsomme, men etterhvert voksende erfaringer.

Jeg merker at det er en god støtte og inspirasjon å lese andre lavkarbotilhengeres innlegg her inne. Jeg er ikke alene om å fryde meg over denne måten å leve på!

Langt de fleste er også her inne av samme grunn som min, så vidt jeg kan bedømme. Men så er det innimellom noen, da ... som får meg til å lure.

Hmmmmmmmmmmmmm ... og så spørs det om jeg får noen svar?