Vis enkelt innlegg
Gammel 11-07-06, 22:21   #5
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Motiver for deltakelse her inne?

Opprinnelig lagt inn av silje

Menneh.. ellers så tror jeg egentlig ikke at man er så slem om man gir unger boller eller nugatti en gang i blant.

Alle får blodsukkerstigning av maten de spiser. Noen kjenner det bedre enn andre, men alle får den samme kroppslige påvirkningen.
Det er jo klart forskjell på å gi noe av og til, og stadivekk, og det er forskjell på å servere det til unger på tom mage, og det å sørge for at ungen har et solid grunnlag med skikkelig mat først før de skal få noe sukkerholdig.

Jeg er på ingen måte fanatisk. Poden har fått is nesten hver dag i ferien, men ikke tale om at han får det uten å ha spist skikkelig mat først. Og det samme gjelder i besøk. Mat først, og så kaker. Hos farmor får han syltetøy på skivene, men brødet skal være grovt, og han skal først spise leverpostei. Jeg synes det er veldig viktig, og jeg synes det er trist når foreldre lar ungene spise loff med syltetøy og ikke sørger for at de får nok byggesteiner- fordi de mener at å sørge for nok proteiner blir fanatisk. Da har de faktisk ikke skjønt helsefordelen og det de har lest.

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat