Vis enkelt innlegg
Gammel 12-07-06, 01:47   #19
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve

donjuanwannabe sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Motiver for deltakelse her inne?

Med lavkarbo så mener jeg steinalderkosthold:

rene matvarer fra naturen slik som vår skaper mente vi skulle spise derfor "laget" han mat for oss slik at vi skulle spise det og holde oss friske;

kjøtt, fisk, fugl, egg
grønnsaker
bær
nøtter
frukt

smør
olivenolje og andre sunne oljer
krydder
urter

Men vi lever jo tross alt i 2006 så det er rom for utskjeielser, men bare noen ganger. F.eks. en gang i uka.

Hvis man derimot spiser fast 1-2 brødskiver hver dag i tillegg, eller 1 potet eller litt pasta fast nesten hver dag så blir det ikke lavkarbo for meg. Jeg vil heller kalle det ett sunnere og forbedret kosthold for de som spiste kanskje 3 brødmåltider før eller spiste mye ris og 3 poteter før til middag hver dag.