Vis enkelt innlegg
Gammel 12-07-06, 10:33   #3
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Atkins eller Fedon??

13 dagers kuren? Stopp med en gang!! Jeg tuller ikke! Den har ødelagt forbrenninga mi (den pluss endel andre lignende...) Den og rikshospitalets suppekur (den grusomme kålsuppa ) er sikreste måten å legge på seg på i tilleg til å "fucke opp" forbrenninga skikkelig! Samme hva slags mat du går over til etterpå vil kroppen tviholde på alt den får tilført og lagre det på sidebeina. Og jeg mistenker også den for å ha utløst insulinresistensen min, for etter siste runden med den kuren for noen år siden begynte jeg å få enorme svingninger i blodsukkernivået i tillegg til på grensen til føling når jeg ikke har spist på 3 timer. Gikk riktignok ned 3,3 kilo på en uke... Var det verdt det? NEI! Gikk opp igjen 6 kilo uka etter selv om jeg fulgte Libra-kosthold (noe ala grethe rode).