Vis enkelt innlegg
Gammel 12-07-06, 11:10   #7
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Atkins eller Fedon??

Det er ikke vitaminbehovet som er det største problemet med den type kurer. Det er hvordan du lærer kroppen til å tenke etterpå...
Hadde jeg visst da det jeg vet nå hadde jeg heller satt et skudd heroin i kroppen! Det er faktisk mindre dumt enn å sulte seg i ukesvis. For å sette det i perspektivv.
Og jeg vet med sikkerhet at dersom jeg ikke hadde begynt med slike kurer og sulterunder i tenårene hadde jeg veid hvertfall 30 kg mindre enn jeg gjør nå. Jeg har alltid spist relativt sunt (i følge ernæringsrådet da...) og trent flere ganger i uka samtidig som jeg bare la på meg i stedet for å ta av. Vet jo nå hvorfor....
Les "Endelig slank", "jentemat" eller "naturlig slank"- bøkene så får du litt nyttig bagrunnsinfo som de andre kurene "glemmer" å nevne...