Tråd: Hallo Finka!
Vis enkelt innlegg
Gammel 12-07-06, 17:12   #5
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Hallo Finka!

Du må skjerpe deg akkurat når det gjelder kosttilskuddene, for det er veldig viktig når du er nede på så lite som 15 karber pr dag. Jeg har følt det på kroppen, jeg har faktisk blitt dårlig flere ganger på Atkins introduksjon, men på Ketolyse gikk det greit, og det er nok takket være pillene. Selv om du ikke har noe fysisk ubehag av det, så er det sikkert ikke bra.
Dette vet du sikkert, men er man veiekompiser så har man vel lov til å mase og passe på hverandre litt også vel
Kanskje vi skal begynne å måle fra neste mandag. Jeg gidder bare rundt magen.
Så morro at det begynner å synes på deg da

Skal ikke bli moraliserende hvis du velger å ha litt slakkere tøyler når det er ferie altså, det var bare dette med pillene jeg følte det var nødvendig å nevne

Jeg har ikke så mye jeg skal ha sagt, for jeg har det så avslappet nå, at absolutt alt faktisk er lov. Og det går fint, siden jeg kjenner alle prinsippene så godt nå, og jeg vil jo ned i vekt, og da vet jeg hva jeg skal gjøre for å klare det. Det er litt psykologi inne i bildet her. Når alt er lov, så er det ikke lenger så nødvendig. Hvis du skjønner hva jeg mener.

I praksis så er nok ikke jeg heller så langt unna Ketolysekuren, i hvert fall innimellom!

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat