Sv: Din hverdag
Jeg kopierer inn svaret jeg har gitt Pernille i en annen tråd:
Heisann!
Jeg spiser fettrik kost, flesk, rømme, creme freshe, bacon og annet fett snadder. Også fløte. Men jeg ble litt urolig i magen av fløte, så den har jeg nærmest kuttet ut. Men for vektnedgang så det ikke ut som det gjorde noe. Rømme på salat. Taco(uten wraps eller skjell) med rømme går fint. Jeg har spist fett, feit mat og trives med det. Pusten er vesentlig bedre etter at jeg kuttet karbohydrater. Den generelle formen er vesentlig forbedret. Muskulaturen er intakt, og utholdenheten med tungt arbeid er veldig bra. Men det viktigste er kanskje at blodsukkersvingningene jeg har slitt med gjennom år er forduftet 100%. Når jeg forsøkte å spise som ernæringsrådet sier ble jeg syk. Voldsomme skjelvinger på hendene og hele kroppen ble slapp og hodet tomt. Og ikke fant de spor av sukkersyke heller.
Men til ditt egentlige spørsmål. Begrens antall matvarer til å begynne med. Hvis du går ned i vekt i passe tempo, kan du ta inn nye matvarer. Slik har jeg holdt på i et halvt år og nå spiser jeg grønnsaker, salat, dressinger, mye ost osv. Jeg har forsøkt vanlig pizza, men ble uvel av det. Oppblåst i magen og det var ikke verdt det. Jeg kan drikke vin/øl fortrinnsvis rødvin/lavkarbo-øl, men har også drukket vanlig øl uten at det virket særlig inn.
I tillegg kan jeg nevne at vektnegangen ligger på 1 kilo i uka. Så langt har jeg tatt av ca 23 kilo.

|