Vis enkelt innlegg
Gammel 13-07-06, 16:07   #14
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Hva med crohns syndrom og lavkarbo?

Jeg forstår at du har et litt dårlig forhold til leger her Ebbamor, men de legene jeg har vært til i forbindelsemed pasienter eller meg selv, synes faktisk det er greit at pasientene prøver ulike måter å feks spise på for å takle sin sykdom. Jeg vet at leger ikke er så negative at de nekter en pasient å spise den maten de selv ønsker. Så det å bli fulgt opp av en lege når man har en kronisk og alvorlig sykdom er viktig. I forhold til den medisisnke delen av sykdommen ikke minst.

og om lærebøkene har rett det skal jeg ikke påståd, men det har søren meg ikke forskningen alltid heller... men akkurat her så skrev jeg jo bare om denne sykdommen og hvordan kroppen reagerer på den... viss du setter spørsmålstegn ved hvordan en Crohnspasient reagerer på fett, så håper jeg at ingen du kjenner eller gir råd til har denne sykdommen.

og du henviser her til en studie du ikke engang har kunnskaper om hvordan ble utført, og alikavel får jeg intrykk av at du mener at denne studien er den eneste riktige i forhold til morbus Crohn Hmmmmmmm ??

og som jeg sa i sted... Jeg har tro på et lavkarbokosthold, men akkurat i forhold til denne sykdommen her bør det være et lavkarbokosthold basert på mindre fett, da det ikke gir malapsorbsjon.

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat