Vis enkelt innlegg
Gammel 16-07-06, 20:20   #21
Torkil
Seniormedlem

Torkil sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 66
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Røde prikker på overkropp

Opprinnelig lagt inn av jankph

Haha...ja legen min påsto hardnakket at det måtte være kontakteksem siden det så tydelig så ut som om jeg hadde hatt på meg en t-skjorte jeg ikke tålte. Fikk noe eksemkrem, som forsåvidt hjalp mot kløen men ikke så mye annet. Det så først ut til å forsvinne, men kom så tilbake for fullt. Når er det i ferd med å avta igjen. Jeg har drukket mye hele tiden, så jeg vet ikke om det ligger der, men de siste dagene har jeg spist ketolysetabletter (kromselen og sink), så kanskje det er forklaringen for min del.

Hei
Det høres jo ut som pityriasis versicolor? Det går over uanset og dekker T-shirt området. Årsaken er ukjent, sykdomen godartet - bortsett fra kløen da. Kortison hjelper jo på de fleste hudlidelser ( litt grovt sagt )
Er det noe mange allmennleger er svake på er det hud og kosthold.
Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat