Vis enkelt innlegg
Gammel 17-07-06, 00:09   #14
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Spørsmål ang Sonen/Sears...

Jeg fulgte Sonen en stund før jeg fant ut at Atkins passet meg mye bedre. På Sonen var jeg alltid sulten - det er for mye karber og for lite fett der for meg. Men jeg adopterte ideen om å spise protein, fett og karbohydrater til hvert måltid fra Sears.

Når det gjelder fett i rødt kjøtt og eggeplommer er det vel arakidonsyre som er synderen. Men det gjelder egentlig bare om du er overfølsom for arakidonsyre. Sears har en tendens til å være litt for bastant synes jeg. Jeg tror fyren har en del å fare med, men han er vel ikke helt oppdatert nei. Så vidt jeg skjønner er hans råd ganske godt overensstemmende med det Lindberg har sagt tidligere - det kan jo hende Sears også har moderert seg litt de siste par årene etter at bøkene hans kom ut.

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat