Vis enkelt innlegg
Gammel 17-07-06, 09:49   #24
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva er din "Akilleshæl" mtp lavkarbo?

Gjærbakst er det siste jeg savner hvertfall! Den mest effektive kuren mot lyst på boller er å jobbe i bakeri/bakeriutsalg. Har selv jobbet noen år i sitnevnte ved siden av skolen, og må si at den mest avskyelige lukta jeg kan tenke meg er lukta av varm gjærbakst... Kjenner jeg får vondt i magen bare av å skrive om det. Når du tråkker i den lukta dag ut og dag inn hele sommeren i alt for mange varmegrader, og har melis til oppunder armhulene etter å rydde hyller osv så er du rimelig kurert...

For min del er det is som er "bøygen"... Kanskje jeg burde begynne å jobbe i is-fabrikk?
Og av en eller annen grunn får jeg for tida skikkelig kick på at jeg bare MÅ HA smågodt... Skikkelig ekle sukke-klumper med fake-farge.... Men satser på at det var høyst forbigående.