Vis enkelt innlegg
Gammel 17-07-06, 15:50   #26
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve

donjuanwannabe sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Hva er din "Akilleshæl" mtp lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av firth

Blir vel litt på kanten av hva du spør etter, men det største "problemet" med lavkarbo for meg, er at det er så ufattelig effektivt at det blir lett å skeie ut en uke/måned/år fordi "man kan jo når som helst bare legge om igjen".

ja det er problem for meg også. Jeg vet jo at jeg fyker ned i vekt uansett når jeg begynner på Atkins intro og går på det noen mnd.

Men når begynner jeg? Og jeg kommer aldri til å klare Atkins intro i noen mnd. Klarer til nød noen dager.

Men mitt store "akilleslår" er vel Kulinaris sjokoladeis. Spiste masse 1/2 litere når jeg bodde i Oslo. Men nå må jeg til Trondheim for å kjøpe dette, heldigvis. Noen mil unna ja og takk for det.

Nei jeg hadde ikke takket ja til jobb på Kulinaris isfabrikken.

Men før måtte jeg ha cola og pepsi max 10 liter min. i mnd. Nå drikker jeg kanskje 2 liter max i mnd. av cola og pepsi max. Så det er forbedret seg. Det blir bare for søtt nå, tror det er grunnen. Pepsi max blir for syntetisk igjen .