Vis enkelt innlegg
Gammel 18-07-06, 23:02   #2
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: vektnedgang og selvfølelse

Mener du hva vi kan si til andre som er gått ned i vekt?
Da er jo "så flink du har vært" veldig bra, for det annerkjenner den vanskelige prosessen en har vært gjennom, og sier ingentig om utseendet.

Folk sier så mangt, og ofte detter det første de tenker ut av munnen på dem, og de sier ting som kan være dumme for oss å høre, men som er et uttrykk for hvilket inntrykk vi gjør på dem. At de synes vi er fine er jo på en måte en god ting, men ikke om en føler en ikke var fin eller av verdi før, eller kansje ikke engang klarer å ta i mot komplimentet fordi en ikke tror på det eller mener det selv. Men som du sier: Det finnes hjelp for slikt. Det er det som skjer inni oss, og det som skjer inni oss er ikke alltid helt i samsvar med det som skjer ute. Vi bærer mange triggerpunkter....

(håper det er greit at jeg uttaler meg selv om jeg ikke egentlig hører hjemme i dette underforumet..)

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat