Vis enkelt innlegg
Gammel 29-09-04, 08:45   #1
elian
Stressa 4-barns mor

elian sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 47
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk
Thumbs up

Så bra trim, enkelt og gratis!

Jeg kjøpte meg en sånn "aerobic-strikk" forrige uke. En helt enkel strikk, rett og slett!

Trente med den i går, og i dag er jeg så støl, at jeg nesten ikke kan gå!!! Tydelig at dette tok skikkelig tak i muskler som ikke har vært brukt på lenge ja...

Jeg satt begge beina inni strikken, stod støtt på det ene beinet, mens jeg dro det andre enten bakover, så det tok i rompa, eller til siden så det tok låret.

Trente også armene ved å sette strikken under kneet, og holde begge hendene på strikken, overarmene intill kroppen, og dra hendene mot brystet...

Også "lata jeg som" jeg tok nedtrekk ved å holde strikken over hodet, litt langt bak og trekke ned til hver side...

Sikkert kjempe klønete forklart... Men jeg er så glad for at det var så enkelt å få trent litt skikkelig styrketrening hjemme i min egen stue

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat