Vis enkelt innlegg
Gammel 29-09-04, 10:37   #9
HP
Systemutvikler

HP sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 49
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten

Når G.R. snakker om at karbohydrater som f.eks. brød, korn og poteter metter bedre enn fett - så tror jeg egentlig hun mener at det "fyller opp" magen i større grad. Og det kan jeg jo forsåvidt være enig i... Men for meg blir da spørsmålet mer om hensikten med å spise er å bli fylt opp....? Også uten å bli mett da gitt...

Jeg oppdaget ikke hva det ville si å være mett jeg før jeg begynnte på Atkins, det var rett og slett ikke bunn i meg før... Men når du sitter der, og har laget deg den herlige taco-tallerkenen, med rømme, ost, salat, og fett i stedet for vann i taco kjøttet, også har du spist halvparten... Og har ikke sjans på å spise mer!

Og det beste er jo at det går an å være mett, samtidig som at det går an å bevege seg! Herlig!

Snu seg uten at det føles som at magen henger langt etter!